ערב נשים – פעילות מומלצת

ערב נשים – פעילות מומלצת

ערב נשים

ערב נשים שכולו מוקדש לגרפולוגיה יכול להיות הזדמנות נפלאה לחקור את התחום בסביבה מהנה ואינטראקטיבית. ערב שכזה בהחלט יכול להפוך אירוע ייחודי ומלא תובנות שיכול להעמיק את ההבנה של המשתתפות.

מהי גרפולוגיה?

גרפולוגיה זוהי תורה הבוחנת את הקשר בין כתב-יד האדם לבין מאפייניו האישיים והפסיכולוגיים. הגרפולוגיה מתבוננת במאפייני ואופן כתיבת האדם – כגון גודל האותיות, צורתן, המרווח ביניהן ובין המילים, מהירות הכתיבה וכיוצא בזה. באמצעות התבוננות זו הגרפולוגיה מצליחה להבין ולעמוד על תכונות האדם, אישיותו ועומקיו. הגרפולוגיה כיום משמעותית במגוון תחומים ונוכל למצוא סוגים שונים של אנשי מקצוע שעושים בה שימוש – בתחומי המשפט, החינוך, התקשורת ועוד. בנוסף, באמצעות הגרפולוגיה ניתן לבצע אבחונים במגוון כיוונים – ניתן לבצע אבחון אישי ואישיותי, אבחון זוגי ואבחון תעסוקתי.

מה מתרחש בפעילות גרפולוגיה בערב נשים?

אנחנו הנשים נוטות להתמסר לשגרה המעייפת, שכאשר נכנסים אליה קשה לעצור ולתת זמן לחיבור האישי שלנו עם עצמנו, להיכרות שלנו עם עצמנו ולקשב פנימי. אנחנו נוטות לתת, להקשיב ולהיות שם בשביל אחרים – הגיע הזמן ללמוד להיות שם גם בשביל עצמנו. ערב נשים יכול לייצר את המשבצת הכה חשובה הזאת, ופעילות גרפולוגיה תוכל לשדרג את הערב ולהעניק לכל משתתפת בו מתנה ענקית – חיבור עם העצמי.

בפעילות גרפולוגיה בערב נשים נכיר את עולם הגרפולוגיה ונעשיר את הידע שלכן בנושא. בנוסף לכך, נקבל חשיפה על פי כתב ידכן לחלק מעולמכן הפנימי העשיר. באמצעות היחשפות זו נוכל גם להבין – לאן ברצונכן להתקדם, מה ברצונכן לשנות וכיצד תוכלו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכן בכל תחום שהוא. החיבור האישי יוכל גם להוביל לחיבור קבוצתי, באמצעות פתיחות, נעימות ופירגון הדדי. אם ברצונכן ליצור חוויה משמעותית, אישית וקבוצתית, הגעתן למקום הנכון.

ערב נשים

 

מי אני?

קוראים לי אלישבע סגל, גרפולוגית מוסמכת בעלת ניסיון וותק רב שנים ואשמח להגיע לערב נשים שאתן מארגנות ולהפוך אותו למיוחד ומעשיר. כחלק מעבודתי אני מעבירה תדיר סדנאות וערבי גיבוש בנושא הגרפולוגיה, ולכן בערב הנשים שלכן איתי תוכלו להיפתח לצוהר לעולם המרתק של הגרפולוגיה בבהירות ובייחודיות, במקצועיות וברגישות. יחד נוכל ליצור מרחב נעים, מגבש ומעשיר.

תרצי להזמין אותי לערב המיוחד שלך?

מעוניינת במידע נוסף?

צרי עימי קשר!

 

למאמרים נוספים

פעילות גיבוש לצוות קטן

6 במאי 2024

פעילות גיבוש לצוות קטן – סדנאות גרפולוגיה

1 במאי 2024

אדם המרגיש בחירות – סימנים בכתב היד

זיוף צוואה

14 באפריל 2024

מחכה לשמוע ממך😃