סדנאות גרפולוגיה

סדנאות גרפולוגיה

סדנאות גרפולוגיה

סדנאות גרפולוגיה יכולות להיות דרך מהנה ומרתקת להשיג תובנות חדשות על התנהגות אנושית, ולהבין טוב יותר את עצמנו ואחרים. גרפולוגיה הינה תחום מחקר ייחודי, המאפשר להבין פרטים על אישיותו ועל אופיו של אדם, באמצעות אבחון של כתב היד שלו. שורשי ההתפתחות של התורה הגרפולוגית, החלו להופיע עוד במאה ה-17, ומאז התיאוריות רק התרחבו והתרבו. ניתן למצוא מספר תיאוריות מרכזיות בניתוח הגרפולוגי, חלקן רואות משמעות גם בכך שהאדם יכתוב את הטקסט מתוכו ולא מתוך מילים שהוכתבו לו, כמו השיטה ההוליסטית, וחלקן שמות דגש גדול יותר על צורת האות עצמה.
בכל מקרה, המשותף לכל הגישות הוא תפיסה כי מדובר בתורה מורכבת, בה הרבה גורמים משפיעים על התוצאה כמו הלחץ המופעל בעת הכתיבה, זווית האות הנוצרת, הריווח בין האותיות והמילים וכדומה. כלומר, אין אות מסוימת שקשורה לתכונה נפשית מסוימת, אלא מדובר בניתוח רב רבדי ותלוי הקשר.
מאחר וגרפולוגיה מאפשרת ניתוח אישיותי על בסיס כתב, שהוא דבר מהיר וקל להשגה, השימוש בה נפוץ גם בתהליכים של אבחון תעסוקתי לצורך סינון עובדים למקומות עבודה.

סדנאות גרפולוגיה

 

סדנאות גרפולוגיה – הפעלה ייחודית למבוגרים

מאחר ומדובר בתחום כה ייחודי ומעניין, בשנים האחרונות התפתח טרנד של סדנאות גרפולוגיה באירועים. סדנאות כאלו מאפשרות למוזמני האירוע חוויה מיוחדת, שבטוח כי הם לא ישכחו.
מסדנת הגרפולוגיה, יוצאים עם כלים שמאפשרים לכל אחד לבצע ניתוח גרפולוגי בסיסי, לעצמו או לקרובים אליו. מי שעבר את הסדנא יוכל ליהנות מרגישות ושימת לב לכתב באשר הוא, ומכלים מקרבים של ניתוח נפשי של הסובבים אותו.
מדובר בחוויה אינטימית, שמתאימה למגוון רחב של אירועים הנעשים בפורום של קבוצות קטנות. החל מאירועי עובדים, דרך ימי הולדת, ועד מסיבות רווקות.
הסדנאות הגרפולוגיות הינן חוויה מהנה בפני עצמן, והן גם נשארות איתך כיכולת, הרבה אחרי שהסדנה עצמה מסתיימת.

אז אם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם למיוחד, כזה שייזכר על ידי כל האורחים ויקנה להם יכולת מעניינת תוך חוויה מקרבת ונעימה, סדנאות גרפולוגיה לאירועים קטנים הן בדיוק בשבילכם.
אלישבע סגל הינה גרפולוגית בעלת ניסיון רב, אשר מעבירה סדנאות מקצועיות, נעימות ומעשירות, בגרפולוגיה. אתם מוזמנים ליצור קשר, וליהנות מחוויה ייחודית שלא תישכח.

למאמרים נוספים

פעילות גיבוש לצוות קטן

6 במאי 2024

פעילות גיבוש לצוות קטן – סדנאות גרפולוגיה

1 במאי 2024

אדם המרגיש בחירות – סימנים בכתב היד

זיוף צוואה

14 באפריל 2024

מחכה לשמוע ממך😃